BAL GIMNAZJALNY

niedziela, czerwca 28, 2015

Cześć wszystkim! :)
Dzisiaj pochwalę się Wam zdjęciami z balu. 
Bal odbył się 23.06.2015r, ta data zostanie mi chyba na zawsze w pamięci :) Było świetnie naprawdę, ale humor się co chwile zmieniał jak uświadamiałam sobie, że to ostatnia zabawa z moją klasą. Będzie mi ich strasznie brakować, ale cóż. Mam tylko nadzieję, że z niektórymi kontakt będę miała i dalej w szkole. Ale dobra już się nie rozczulam!! 
Co do mojej stylizacji, jest ona leciutka i delikatna. Zwiewna sukienka i sandałki, na to czarny żakiet. Nie chciałam się jakoś strasznie wyróżniać więc biało-czarny look wydawał mi się okej. Co do sukienki... naprawdę było ciężko mi ją znaleźć. Cały dzień na zakupach za białą sukienką był naprawdę wyczerpujący haha. 
Do zobaczenia w następnym poście! :)


Sukienka - H&M
Żakiet - New Look
Buty - Stradivarius 

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe