BEVERLY HILLS

niedziela, lutego 16, 2014

Dlaczego taki tytuł? Ostatnio przeglądałam różne stylizacje zza czasów tego serialu ;)
W tamtych czasach panowały krótkie topy, spodnie z wysokim stanem, albo za duże kurtki dżinsowe.  Postanowiłam, że i ja coś takiego zrobię, cofnę się kilka lat wstecz;) I tak wyglądają efekty pracy na zdjęciach niżej, jeżeli są osoby które lubią mode w stylu lat  80/90 proponuje poszukać ciekawych ubrań w szafach,ale nie waszych tylko rodziców ;) Jestem pewna, że coś znajdziecie!









                                                      Sweterek - Tally Weijl
                                                      Spodnie - Butik
                                                      Trampki - Converse  

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Połączenie różnych jeansów daje bardzo fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie rewelacja Conversiki graja pierwsze skrzypce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem totalnie zauroczona tym niesfornym kokiem! rewelacyjne masz włosy! a jaka objetosc:) Wow! niezly gift od Boga

    pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe