CHECKED

środa, marca 12, 2014

Cześć! W tej notce chciałam pokazać trochę elegancji, co prawda rzadko spotyka się mnie w takiej kompozycji, ale powiem szczerze, że przypada mi taka delikatność do gustu. ;) Jak Wam się podoba? Co do ubrań, w poprzedniej notce pisałam, że warto jest przejrzeć szafę np. mamy, aby znaleźć coś ciekawego. No i proszę! Jest, jest krótka sukienka w modną teraz kratkę, którą znalazłam. Sukienka ma naprawdę sporo lat, a wygląda jak nowa ;) Ciekawe jest w niej to, że ma dużo hm 'sznurków' dzięki czemu może wyglądać za każdym razem inaczej, wystarczy związać w innym miejscu, a krój sukienki bardzo się zmienia. Kapelusz również nie jest z mojej szafy ;) Natomiast narzutkę kupiłam w New Yorkerze.








You Might Also Like

1 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe