SWIMSUIT

poniedziałek, czerwca 16, 2014

Hej dziewczyny! Jak tam u Was? Macie już w swoich szafach kostiumy kąpielowe? Niżej na zdjęciach zobaczycie moje. U mnie jest trochę inaczej, bo kupiłam strój już w lutym haha, ale to z racji wyjazdu. Natomiast mam jeszcze jeden błękitny sprzed kilku lat co okazuję się, ze jest na mnie dobry. Osobiście nie lubię strasznie rzucających się w oczy lub w nijakie wzory kostiumów, wole delikatne, mogą być jednokolorowe jak z jeden z moich. 2 kostiumy mi spokojnie wystarczą. To oczywiste, że teraz będzie lepszy i ciekawszy wybór niż w lutym, ale już postanowiłam, ze mam wstęp wzbroniony na dział z kostiumami kąpielowymi, ponieważ będzie mnie tylko kusić, aby wydać pieniądze na kolejny hah:) Oczywiście jak kostium to i coś na to! Zależy to tylko i wyłącznie od gustu. Koszule,sukienki,narzutki,chustki cokolwiek. Ja mam już wybrane 2 narzutki. W sumie jedna to sukienka, w której będzie niebawem notka, ale uznałam,że jest z takiego materiału, że i nada się na coś takiego. Przepraszam, że nie dodam zdjęcia dołu jednego kostiumu, ale w mojej szafie panuję taki porządek,że nie mogę go znaleźć... Jest on klasyczny takiego koloru jak góra. Zobaczcie!


New Yorker


Marks & Spencer




You Might Also Like

7 komentarze

  1. ładnie ;) tylko na razie coś lato zimne na stroje kąpielowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny strój kąpielowy:) taki by mi się przydał.. zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten granatowy jest świetny! Ja nie mogę znaleźć swojego idealnego.. :)

    Zapraszam do mnie na bloga i facebook'a :)
    ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten Twój czarny strój! Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe