WROCŁAW #1

niedziela, marca 22, 2015

Cześć wszystkim! Wróciłam po chwilowej przerwie :)
W zeszłym tygodniu wybrałam się z siostrą do Wrocławia, na warsztaty fotograficzne. Było świetnie. Wrocław jest pięknym miastem więc nie mogłyśmy nie zrobić sesji! Zaraz po zakwaterowaniu wyszłyśmy na fotki. Mam dla Was te zdjęcia, z których powiem szczerze nie jestem jakoś super zadowolona, bo pogoda nam wszystko zepsuła :( Mimo wszystko coś stworzyłyśmy. Mam nadzieję, że chociaż troszkę się Wam spodoba. 
Co do outfitu - dosyć klasyczny. Futerko widzieliście w poprzednich postach, miałam na tyle szczęścia i znalazłam je w szafie mamy i  nie musiałam latać po sklepach za poszukiwaniem takiego :) Jest milutkie i ciepłe. Całość zakończyłam klasycznie czernią. 


Spodnie - Pull&Bear
Narzutka - New Yorker
Torba - H&M
Buty - Bershka

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe