FLOWERY

wtorek, kwietnia 28, 2015

Nareszcie wiosna!
 Zaczyna się sezon na żywe kolory, dlatego i ja postawiłam na coś takiego. Bluza leży już od dłuższego czasu w mojej szafie, a ja nie miałam pomysłu, żeby z czymś ją połączyć. Pomyślałam, że może fajnie będzie się komponować z moimi adidasami i proszę, wydaję mi się, że pomysł był trafny. Do tego porwane spodnie, które uwielbiam i coś na to. :) 

Od dłuższego czasu zabieram się do pierwszych postów na fp, ponieważ tablica jest pusta i jakoś nie mogę się do tego zabrać. Ale już sobie powiedziałam, że od dzisiaj fanpage rusza!

Dlatego zapraszam Was bardzo na mój fanpage <klik>, a ja zaczynam działać!
Zapraszam również na instagram <klik> :) 



Kurtka - Terranova 
Bluza - Pull&Bear
Spodnie - Sheinside
Buty - Adidas
Torba - H&M


You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe