DARK AND HEAVY STYLIZATION

czwartek, maja 14, 2015

Kolejna sesja z siostrą. Nasze zdjęcia trwają naprawdę bardzo krótko, a z efektów jestem zawsze mega zadowolona! Co do stylizacji, kiedyś już widzieliście tą sukienkę, no może trochę w innym wydaniu :) Ci którzy widzieli wiedzą, że sukienka jest po mojej mamie. Śmieszna historia, bo nosiła ją gdy była ze mną w ciąży, a teraz ja ją przejęłam :) Osobiście uwielbiam ubrania z tamtych lat, a Wy? O własnie kurtka! Kurtka również jest z przed kilkunastu lat, którą sobie przywłaszczyłam :) Wydaję mi się, że poprzez połączenie dawnych ubrań z teraźniejszymi może powstać coś naprawdę fajnego :)
 Niżej umieszczę Wam filmik ze stylizacją, to fajny pomysł na pokazywanie Wam jej w innej formie. Także filmiki również będą częściej na blogu jak i moim fp <klik> :) 
Zapraszam również na bloga Izy <klik>



Kapelusz - Stradivarius
Buty - Modekungen.se
Torba - H&M
Okulary - granashop.pl

You Might Also Like

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe