I CAME BACK

sobota, marca 12, 2016

Czeeeeść Wszystkim, wracam po długiej przerwie! 
 Fakt trochę mnie tutaj nie było, ale sama nie wiem kiedy to zleciało. Szczerze mówiąc przypuszczałam, że po rozpoczęciu nowej szkoły tak będzie, przerwa z blogiem. Ale tak jak piszę, przerwa. Więc już jestem! Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu został i ponownie będzie odwiedzał mojego bloga. :)
Nie chce przedłużać, dlatego przechodzę już do stylizacji. 
Może zacznę od najcięższego tematu z wieloma osobami, czyli płaszcz i dresy......no jak tak można?! Hm, no jak widać można. ;) 
W mieszance sportowo-eleganckiej czuję się naprawdę bardzo dobrze i wiem, że inaczej, czyli tak jak lubię najbardziej. O i w końcu mogę Wam pokazać nowe buty, z których jestem strasznie zadowolona! Raz przyciągnęły mnie ceną, a dwa tym, że świecą w ciemności. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić w nich jakąś nocną sesje i Wam pokazać. :)
Więcej już Was nie będę zanudzać pisaniem, tylko zostawiam zdjęcia i do zobaczenia niedługo w kolejnym poście! 


Płaszcz - Pull&Bear
Szal - New Look
Czapka - UrbanCity
Spodnie - Adidas
Buty - Adidas
Torba - H&M
Tshirt- Adidas 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jak się umie, to można nosić wszystko - nawet płaszcz i dresy ;)
    Ja trafiłam do Ciebie zachęcona właśnie Twoim talentem do łączenia ze sobą ubrań :)
    Dobrze, że jesteś - bałam się, że już nie wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz tylko 16 lat? Wyglądasz na więcej a stylówka bardzo w moim guście. Sportowo, trochę casualowo ale bardzo spójnie. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! pozazdrościc miejsca!

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe