CLASSIC

niedziela, marca 20, 2016

Ponownie pokaże Wam coś klasycznego. Biel z czarnymi elementami przemawia do mnie cały czas! No i ten płaszcz...matko jestem w nim zakochana! Naprawdę naszukałam się go sporo czasu, a jak już znalazłam to nie mogę się z nim rozstać. :) Także możecie się spodziewać, że będzie go jeszcze trochę u mnie. W końcu wyciągnęłam biżuterie z szuflady, którą dostałam od siostry i mogę ponownie Wam ją zaprezentować. 
Nie przeciągając, mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają! Niedługo przerwa świąteczna także nadrobię kilka sesji z siostrą, do zobaczenia! :) 


 Szal - New Look
Płaszcz - Pull&Bear
Tshirt- Bershka
Spodnie - Bershka
Buty - Bershka
Torba - H&M
Biżuteria - Pakuła Jewellery

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Jak zwykle zachwycasz jakością opublikowanych zdjęć!

    No i szalem mnie tu też porywasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zwykle cudowne, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Przecudowne włosy :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne, klimatyczne zdjęcia.
    Białe spodnie, czarny płaszcz i szal w kratę to strzał w dziesiątkę :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam biel i czerń! Pięknie wyglądasz, pasuje Ci taka luźna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja :) Zapraszam do siebie: www.rebellious-anne.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe