NEW COLOUR

poniedziałek, sierpnia 29, 2016

Ponownie wracam do Was po długiej przerwie :) 

Może z czymś klasycznym, ale mam nadzieję, że przynajmniej niektórym osobom stylizacja przypadnie do gustu. Po zakończeniu roku szkolnego zajęłam się pracą i tak naprawdę nie miałam czasu ani siły na prowadzenie bloga. W połowie sierpnia trochę poluzował mi się grafik i postanowiłam, że umówię się z siostrą na zdjęcia, żeby troszkę nadrobić moją nieobecność. Z racji tego spakowałam całą walizkę ubrań i ruszyłyśmy ze zdjęciami, nie miałyśmy zbyt dużo czasu, ale wydaję mi się, że wykonałyśmy całkiem dobrą robotę w tak krótkim czasie.
 Tak jak wspominałam - stylizacja klasyczna, niektóre elementy poznałyście już w poprzednich postach, widoczną nowością u mnie są raczej włosy. Widziałam u Izy na blogu, że dziewczyny zauważyły, że inspiracja pochodzi od genialnej Luanny (Le-Happy), co mnie bardzo cieszy! Dziewczynę śledzę już 2-3 rok i cały czas zaskakuję mnie czymś nowym.:) 
Ale ja już zostawiam Was ze zdjęciami i koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba! ;)


Żakiet - New Look
Tshirt - Terranova
Okulary - Bershka
Spodnie - Shein
Torebka - Steve Madden / TK Maxx
Buty - TK Maxx
Zdjęcia - Iza Urbaniak Photography / Fanpage

Zapraszam Was również na mój Instagram!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Prosta klasyczna stylizacja ale ma coś w sobie, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw, spodnie i marynarka najbardziej przykuły moją uwagę.
    No już o zdjęciach to nie wspomnę :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit. It looks perfect on you. You have a great figure. I'll be here often for sure!
    I also invite my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 55 year old Assistant Manager Danielle Linnock, hailing from Listowel enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Backpacking. Took a trip to Timbuktu and drives a Ferrari 412S. zerknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe